Cato.ro

Cato.ro

CATO: Brand Romanesc de Imbracaminte

CATO este un brand romanesc de imbracaminte care s-a dezvoltat incepand cu anul 1998. Cu magazine fizice in orase precum Brasov, Bucuresti si Sibiu, CATO ofera o gama variata de produse vestimentare pentru femei si barbati. De asemenea, exista si un magazin online care faciliteaza o experienta de cumparaturi rapida si comoda.

Produse si Colectii

  • Colectii Toamna-Iarna si Primavara-Vara: Include articole pentru femei si barbati, de la imbracaminte casual pana la tinute office.
  • Articole Vestimentare:
  • Pentru femei: rochii, bluze, tricouri, pantaloni, pulovere.
  • Pentru barbati: camasi, tricouri polo, jeans, hanorace.
  • Produse fabricare in Romania: O gama dedicata ce include paltoane si jachete.

Metode de Plata

  1. Ramburs la primirea coletului: Plata se face la livrare.
  2. Online cu card bancar: Prin MobilPay, acceptate fiind carduri Visa, Mastercard, etc.
  3. Credit in magazinul online: Disponibil in urma unui retur, valabil pentru 2 luni .

Livrare

CATO asigura livrare rapida, in 24-48 de ore de la plasarea comenzii .

Intrebari Frecvente

Cum pot plasa o comanda?

  • Accesati site-ul, selectati produsele dorite si urmati pasii pentru finalizarea comenzii.

Care sunt metodele disponibile pentru retur?

  • Produsele pot fi returnate, iar contravaloarea poate fi recuperata in credit online sau rambursabila.

Exista reduceri disponibile?

  • Da, reduceri de pana la 70% sunt oferite frecvent, in special pentru colectiile noi .

Date de Contact si Program de Lucru

  • Contact:
  • Telefon: 0368/730.197
  • Social media: Facebook si Instagram la cato.official
  • Program de lucru:
  • Luni-Duminica, in functie de orarul mall-urilor sau centrelor comerciale in care sunt amplasate magazinele fizice .

CATO se adreseaza unui public determinat si indraznet, care iubeste moda si isi redefineste stilul in mod constant. Pozitia lor pe piata romaneasca este consolidata de creativitatea si pasiunea pentru moda, reflectate in produsele oferite .

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *